Om jag inte kommer till skolan imorgon

Så är det ingen fara, jag har bara haft svårigheter med att komma upp ur sängen på grund av akut jättehemsk träningsvärk.

Jag har varit på 97-98:ornas träningar. Två timmar. Och vi var bara fem stycken så man stod aldrig stilla. Men nu känner jag mig stark och duktig. Och jättetrött och lite hungrig fastän jag nyss åt mat. Lite skavsår på tårna, kan knappt gå upp- och nerför trappan. Plus att jag har läxor.

Vann just en mycket dyrbar halvtimme imorgon på morgonen. Känner mig mycket glad över att det är lov där var vi brukar ha tyska och att jag därför inte behöver fara dit imorgon. Det gör allting lättare. Dessutom krymper listan över akuta läxor radikalt. Vilket alltid är positivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0