Någon är trött och uttråkad

och inser att det är tråkigt att läsa blogginlägg när folk bara gnäller. Även om jag tror att världen egentligen bygger på gnäll.
Rekord tror jag, hur kunde mamma redan vilja ha datorn av mig? Livet är hårt och sen dör man och och om jag inte har dött om 31 minuter ska jag vara duschad och packat mina skolsaker och vara i säng (också mammas åsikt) så dä funkar det inte att sitta här och vänta på att ögonen ska bli fyrkantiga. Även om jag inte tror på att de kan bli det.
I framtiden får jag väl ha lite bättre timing på mina blogginlägg så att jag hinner komma med något vettigt också och inte bara samma gamla ramsa.

Kommentarer
Postat av: farmor

får mej morgonsimning i + 25° vatten trots att utetemperaturen ligger kring + 10 !!!! trots allt underbart sköönt.

Att sova för att kunna njuta av alla upplevelserna är viktigt även här .

En stor laddning av sol o Provencestämningar kommer här nu samtidigt

2012-04-17 @ 10:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0