Helgen som bara försvann

Det var inte bara igår som gick lite snabbt. Hela helgen har ju farit i ett nafs.

Matchen med 98:orna gick bra, vi vann 18-9, jag behövde inte stå i mål, som tur var. Inte för att jag åstadkom någonting heller men det brukar jag ju inte. Jag var i alla fall inte i vägen hela tiden.

Annars har jag väl inte gjort så mycket. Spelat gitarr och piano, vår lilla trio kan nu ganska många stycken, fast de som låter bäst är den så kallade Puresången och en av Alberts gruppsånger, Childrens March av N.Baklanova.

Vi har målat mignonägg och jag kom med det mycket konstruktiva förslaget att nu eftersom äggen nästan är slut i butiken, varför kan vi inte satsa på att bara äta mignonägg istället. Det gick tyvärr inte hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0