Häxorna i luften de flyger med sin kvast ...

... flyger överhastighet men blir aldrig fast!
Sås och Kopps sång Glad påsk är min nya favoritsång tror jag. Det där var en del av refrången. Ett annat fint ställe är när det först kommer något om att påskharen har hämtat många ägg, sen går det "En del går inte sönder fast man slänger dem i vägg".
Hela sången har dessutom jätteenkla ackord så till och med jag klarar av det. Tyvärr hittar jag inte den på internet men det kanske är lika bra, låten är väldigt (verkligen väldigt, väldigt, väldigt) trallvänlig och har man hört den en gång så sitter den för det närmaste halvåret.
Egentligen skulle jag se på ponnyakuten men det var internetuppkopplingen och jag inte riktigt överens om och tyvärr vann den så då bloggar jag istället. Träningar ikväll, innan det ska jag nog spela lite gitarr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0