Det blir bara läskigare och läskigare

Idag har jag varit och klippt håret. Det var inte direkt planerat eller så, det bara blev.
Jag var noga med att jag inte ville att frisörskan skulle ta så mycket. Det gjorde hon inte heller. Men den där centimetern känns ganska lång måste jag säga.
Tidigare, när jag hade relativt kort hår, så var det ingen grej att klippa det. Nu är det jättehemskt. Min teori är att när man har kort hår finns det inte så mycket att förlora. När man har långt hår däremot, så kan ju håret bli en halvmeter kortare.

Kommentarer
Postat av: BECKIS

ELLEN DU HAR ALLTID DISSAT MIG FÖR DET NU VET DU HUR DET KÄNNS!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pluttplutt. ;)

2012-04-28 @ 22:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0