Visste ni inte att det var julafton idag?

Äh, never mind. Det var en friskrivning som jag hittade på vad den skulle handla om. Jag ska in till stan. Albert skulle föras nånstans och sen passar jag på att fa till en kompis när jag ändå ska dit.
Annars händer här just ingenting. Vi har friluftsdag imorgon. Jag funderar på att göra ett livereportage om det och sen lägga upp det på bloggen när jag kommer hem. Och så anmälde jag mig till optimistjollelagfm i nåt vagt ögonblick igår. Jag vet inte om det var en så bra idé. Det är jag och så en massa pojkar som har en tendens att vara lite bättre än mig och bra mycket kaxigare. Så det blir en intressant upplevelse. Hoppas bara det inte blåser för mycket för då blir det lite kris. (Korvarnas rätt i samhället)
Oj då, bussen går snart. Har nån sett min rosa marimekkoväska?? Den har varit försvunnen ganska länge nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0