Rubrikproffsets hjärna strejkar

Lämpliga rubriker är inte min grej idag. Hur översätter man Wall of Fame egentligen? Det slutade med att det fick heta wall of Fame på engelska. Vi byggde nämligen en sån idag. I skolan.

Jag måste tyvärr medge att mina senaste inläggs kvalité inte varit på topp direkt. Jag har inte haft så mycket tid och inte så mycket lust heller att blogga. Men jag ska bli bättre. Har jag tänkt ... =) (Ser du pappa, nu har jag lärt mig det därmed flera punkter och mellanrum)

För tillfället har jag väldigt mycket ogjorda läxor som ska vara gjorda imorgon så jag tror jag ska satsa på det istället. Vad är till exempel Kromatografi? Eller hur böjer man verbet helfen på tyska?

Den andra kan jag men den första har jag inte en blekaste aning om svaret på ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0