Jag känner mig lite skamsen...

Jag har inte bloggat på jättelänge... Jag har inte ens lyssnat på Veronica Maggio. Mitt liv är så stressigt!!! (För er som inte vet vad ironi är, det där var ett exempel) Men här har inte hänt nåt intressant i min lilla internetvärld så jag har nog inte missat nånting egentligen. Vad ni har missat i mitt liv vet jag inte heller men inte nåt ovanligt intressant tror jag. TROR jag.
Jag har fått en jättefin docka av mormor och jag hade jättemånga bar namnförslag för ett tag sen men nu kommer jag inte på ett enda ett. Har ni förslag? Och snälla Beckis, inte Flumbert eller Fidolino, det passar inte riktigt, den är liksom lite gammaldags och lite änglalik.

Kommentarer
Postat av: mecci

Hej Ellen. Kanske din docka kunde heta Veronica eller Maggio :))

Tack vare din blogg har jag börjat lyssna på den sångerskan o gillar henne mycket !!

2011-09-11 @ 08:28:19
Postat av: mecci

Veronika är sammansatt av latinets vera = sann, och grekiskans icon = bild.

Under sök-rubriken namnens betydelse - står det att Veronika betyder den segerbringande :))

2011-09-11 @ 14:41:39
Postat av: farmor

Veronica tycker jag också är ett utmärkt bra namn på din docka och nu då namnets betydelse är den segerbringande kan det inte bli bättre.

2011-09-11 @ 17:47:01
Postat av: Beckis

Den ska heta Fidolina. Säg nån ängel som inte heter det ;)

2011-09-15 @ 15:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0