Ja, det var säkert längre än...

Sju sorger och åtta bedrövelser sen
så länge sen, så länge sen
Du kommer nog aldrig mer vara min vän
det var för länge sen
så länge sen, så länge sen

Även om jag inte lyssnar på Veronica Maggio nu (lyssnar på Radio Vega, saabs konkurs eller vad det nu är, har slutat lyssna på nyheter om saab för kanske ett år sedan) kan jag ju inte svika er bara så där. Texten är från låten Sju Sorger. En av de bästa lätarna om du frågar mig.
Jag måste medge att mitt bloggande har haft vissa brister de senaste dagarna. Men det är inte så lätt att blogga när det inte finns internetuppkoppling. Och nu hade jag ju dessutom glömt mitt häfte hemma så jag har inte ens anteckningar att gå efter. Det har varit väldigt kul i alla fall. 

Efter att ha skannat igenom 18 olästa mejl som allihopa var menade att läsa för kanske en vecka sedan och därmed lite efter bäst-före-datum ska jag nu gå till skolan. Cykla till skolan. Eller åka buss till skolan. Troligtvis cykla till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0