En gång för alla

En gång för alla har jag nu lyckats påbörja ett av mina många penalprojekt. Att sy en penal alltså. Jag var på hantverksmässa på skatudden med mormor i lördags och hittade världens megaunderbaraste tyg. MED UGGLOR PÅ!!! (Om jag nu sku va Beckis sku jag dansspringa runt kvarteret) Det tyget ska nu bli penal eftersom många av mina klasskamrater säkert vet att den där penalen jag sydde i trean börjar ha sett sina bästa dar. =)
Efter det hade Annis klass (och alla andra musikklasser i stan) konsert tillsammans med stadsorkestern i musikhuset.
På söndag var vi först och rida, efter det Annis piratkalas på Kalvholmen.
Nu väntar en skolvecka som alla andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0