Sagan om mig med träningsvärk

Jag lever den sagan nu egentligen. Igår, typ två timmar styrke+uthållighet+snabbhetsträning, dessutom en timme typ annan sorts träning. Idag väckning 6.15, 1h 30min målvaktsträning, 1h 30min träning på högt försvar/man-mot-man,  alltså rusade vi omkring som galningar. Efter det träningsvärk. Det låter kanske inte så mycket, men, jag kommer gärna och ser när ni gör samma övningar. Jag kan till och med ställa upp som tränare/slavdrivare/coach.

Oj, jag steg just upp för att skuffa ut pappa, dålig idé, då måste jag ju sätta mig igen och hallå, det är tungt!

Nu måste jag städa rummet, det är mer på bombnedslagsnivå. Ett ganska sansat bombnedslag men det är bara för att jag skuffat in allt i ett hörn.

Imorgon i skolan ska vi uppträda med paradise oskar - da da dam på FN morgonsamlingen. Jag gör det lättaste av alla, spelar samma fyratonersföljd på pianot, halvtoner. Egentligen kan jag det riktiga kompet men det gjorde jag inte när vi bestämde vam som skulle spela vad. Alltså åkte jag på det lättaste. Fast det är ju ganska bra så har jag ganska liten chans att göra bort mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0