Om fyrtio minuter måste jag gå

Träningar. Men det blir kul. Förutom det faktum att jag inte kan springa. Eller egentligen så kan jag springa, det är först efter att jag har sprungit som det känns ganska hemskt.

Idag blev jag klar med ett par vantar jag håller på med i skolan. En sak har jag lärt mig efter det, gör aldrig saker man måste göra två av. De ser helt olika ut. Den ena är ganska lång och smal och den andra är jättekort och tjock. So what. men jag får nog inte en tia för dem... =) Ni kan få en bild på dem när jag får hem dem.

Kommentarer
Postat av: farmor

Sällan visar man fram båda vantklädda händerna samtidigt.Så har ju faktiskt ylle en tendens att kunna forma om sej enligt modellen.

2011-10-24 @ 20:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0