Min bok tog slut!!

Jag hann inte ens bestämma om jag tyckte om den inte inte. Underfors hette den och det var fantasy. Jag berättade om den till en kompis och hennes respons var "Jag trodde inte du gillade sånt där". Efter en stund svarar jag, "inte jag heller". Det var egentligen en ganska bra sammanfattning.

Ojdå. Det belv en liten paus här mitt i inlägget. Jag har ägnat tio minuter åt att skissa en norsk bergsby. Jag vet att jag är lite knäpp. Eller förresten ganska mycket. Det är säkert därför mamma gör en... Äh, det skulle bli en ordvits men den blev så dålig så jag kan inte publicera den. Tur för er kanske. I en skräckfilm drar den onda ut tungorna av folk, Wilma tyckte att jag kanske borde råka ut för det... =)

Kommentarer
Postat av: Wilma

När sa JAG så!!!!??????

2011-11-02 @ 13:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0