I'm kind of back

Tredje gången gillt. Nä, säkert sjuttonde. Jag  har tänkt blogga nu på sistone flera gånger men så sitter Albert vid datorn och på iPad kom jag fram till att det inte gick när jag redan ahde börjat och nu just när jag satt här på pappas dator säger han att han måste förbereda sin undervisning, du får ta mammas. Jag raderar allt och loggar ut. Jag hittar inte mammas, du kan ta min. Okej, jag skriver. Och sen, Jag hittade mammas! Näää!!! Jag argumenetrear mig till att få fortsätta på pappas men har redan raderat allt en gång till. Perfekt. Men jag fick bra skrivövning. =)

Jag ska till stallet idag. Och imorgon har jag piano. Efter det ska vi hämta min optimistjolle från Esbo. Men först måst jag göra finskaläxan. Vi har finska idag.

Kommentarer
Postat av: Raketen

Bra att höra av dig igen!

Det lönar sig alltid att vara seg.

2011-10-19 @ 15:56:51
Postat av: Olivia

Fin blogg :)

Allt bra med dig?

2011-10-19 @ 16:28:16
URL: http://oliviawallinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0