Gomorron!

Vi fick en timme extra idag. Det fick alla. Ganska bra, jag sov till nio men när jag steg upp var den åtta.

Jag har lyckats fixa så att jag får åka till bokmässan med beckis idag. Jag känner mig nöjd. Nu måste jag ju hitta nån bra bok som jag inte har läst. Det har varit boktorka på sistone och efter Underfors så har jag blivit sugen på att faktiskt läsa något.

Jag har lärt mig förspelet till the Phantom of the opera på piano. Och beckis sa att jag skulle få ett av hennes exemplar av noterna.

Kommentarer
Postat av: roseyy

JAG KAN FAKTISKT OCKSÅ FÖRSPELET AV PHANTOM OF THE OPERA PÅ PIANOT OCH JAG HADE INGA NOTER OCH JAG TAR INTE PIANOTIMMAR! BET THAT! OCH SEN SÅ KAN JG FÖRSTA VERSEN (UTAN NOTER) INTE TVÅHÄNDIGT PRECIS, OCH VI HAR OCKSÅ NOTERNA!!!!! :D:D

2011-11-07 @ 16:59:39
URL: http://iamrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0