Jag hade ju tänkt ut nåt jättebra

Jag hade helt planerat vad jag skulle skriva för smart och så började jag med annat och dit for det. Det var till och med smart. Trodde jag. Genast när jag ger upp och stänger ner kommer jag komma på det. Jag lovar. Men ikväll hade jag tänkt gå och lägga mig tidigt så det får vara.

Pappa ser på vädret här bredvid och det är sorgligt. Tanten i rutan snackar om regnområden och plusgrader. Det är ju snart december hallå! Kan inte nån högt uppsatt politiker fixa lite bättre väder till oss när de nu ändå håller på. Det är också nåt jag ska ändra på som president. Bättre väder i världen. Jag vet inte riktigt hur men på nåt sätt måste det gå.

Och i läxa tills imorgon: kom på ett musikinstrument som inte är ett musikinstrument som låter som jag kan ta med mig till skolan på onsdag. Typ kastrullock, ni vet, den sorten.

Godnatt! Som vanligt hann klockan bli mer än jag tänkt.

Kommentarer
Postat av: Alma

Ja,här i sverige finns det ingen snö...... Kom igen snön!

2011-11-22 @ 06:50:31
URL: http://muffler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0