Internet är så långsamt idag så man blir gråhårig

Finns det nåt viktigt jag borde ta upp på elevkårsmötet imorgon? Vi har i och för sig inte så mycket tid så det kanske är bar att  jag i princip inte har nåt att komma med.

Handisträningar ikväll, imorgon till stallet. Jag behöver aldrig fundera över vad jag ska hitta på. Inget negativt med det, det var ett konstaterande. Om det skulle vara så att nån tycker att jag gnäller. Tänker främst på en diskussion i skolan för en vecka sen. Alla tyckte att alla gnällde på allt och alla och så bestämde vi att man inte fick gnälla alls. Då när nån sa till nån som gnällde sa den att den själv gnällde på andra som gnällde och så vidare. Det kan hända att jag skrev det tidigare. Troligtvis fattade ändå ingen någonting den här gången. Jag själv gick vilse bland gnällarna.


Godnatt gomorron o gokväll. Nu ska jag åka på träningar. Ja, först spela lite piano förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0