Int hade jag väl läxor?

För i så fall har jag inte gjort dem. Ännu i alla fall. Har varit i stallet typ hela eftermiddagen, väntat på skjuts till stallet i ungefär 35 minuter på "Viikin kylmäbensaasema". Bensinmacken vid Prisma i Vik. Ett mycket trevligt ställe om nån undrar. Speciellt i duggregn.
Imorgon tre timmar gympa, sen två timmar träningar. Innan det drama och bildkonst. Kanske fysiskt ansträngande, men inte psykiskt. I och för sig har vi historiaprov på onsdag så jag kanske skulle behöva plugga. Men man vet aldrig.
Jag sitter och leker med delete och enter knapparna i takt med när mamma spelar piano. Stressigt.

Kommentarer
Postat av: Wilma

Jag har inte pluggat ännu. Borde kanske göra det.

2011-11-08 @ 14:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0