Idag ska vi vinna!!

Vi är nästsist i serien och det lag vi ska spela mot har vunnit alla sina matcher men vi ska ändå vinna. Dessutom hade resten av laget vunnit över dempå en turnering förra helgen. Så det finns hopp. Så länge jag inte behöver stå i mål så.

Igår hade vi gäster här och det var väl trevligt. Bara det att jag är lite trött.
Egentligen borde jag trolla ihop en bokrecension. Jag skrev första halvan på bokrecensionen, den del om vad boken handlade om, sen skrev jag vad jag tyckte om boken. jag ansåg mig klar och läste igenom det. Sen deleta jag hela andra halvan för att det var så skit. Och där blev jag. Finns det nån som kan formulera åt mig vad jag tyckte om boken Underfors? Dessutom borde jag skriva om den där tigermamma boken innan jag har glömt bort vad den också handlar om. Fast det lär man väl inte glömma bort i första hand. Tror jag måste gå och öva mina sex timmar nu =) (det är ett stående talesätt i vår familj)


Vet ni förresten var de gamla korna bor?

på MUUUseét förstås!!!

Och var bor de andra korna?

i KUUUUsamo!

Vad är en ko när den är rolig?

KOOOmisk!!

Vilken är kornas favoritfilm?

MUUUmin

Kornas favorit NHL-lag?

VanCOUver

Jag tror faktiskt att det finns ännu en till men jag kommer inte på den nu. Jag och mina kompisar har kommit på alla de här alldeles själva. Det är för tillfället vår största hobby. Det enda problemet är att vi inte kan berätta dem för vi skrattar alltid så mycket när vi försöker. Och den vi ska berätta dem för skrattar alltid bara för att vi skrattar så mycket åt så dåliga skämt.

Nu får jag snart kramp i armen. Jag håller nämligen uppe datorn med min arms hävstångskraft. =)

Kommentarer
Postat av: Alma

Vad gillar korna att lyssna på?



MUUsik!

2011-11-20 @ 11:07:43
Postat av: Alma

Vad heter egyptiska kor?



MUUmier!

2011-11-20 @ 13:32:07
URL: http://muffler.blogg.se/
Postat av: farmor

Tack för att du skrev ner dem.Är så dålig på att komma ihåg roliga påståenden men nu skall jag faktiskt skriva av dem .

Tror att jag kan locka fram skrattet hos några

2011-11-20 @ 14:58:35
Postat av: Alma

Haha,bara så att du vet Ellen,så tycker jag att skämten är jätteroliga!

2011-11-20 @ 19:05:03
URL: http://muffler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0