Hur länge kan man ha träningsvärk på samma ställe egentligen?

Jag har mer eller mindre haft träningsvärk i axlarna typ sen september.

Hur lyckas jag alltid avbryta mitt bloggande. Jag började på detr här inlägget när jag kom hem från handisen. Nu har jag hunnit äta en tvårättersmiddag och övat piano innan jag kom på att jag ju hade ett inlägg på hälft nånstans. Jag sparar det inte alls emellan så det är ett under att det går att fortsätta skriva.

Jag läste ut en bok idag. Den hette Pojkarna och var skriven av Jessica Schiefauer. Tyvärr tror jag att jag måste läsa om den för jag fattade inte alls sambandet. Jag tror att den liksom börjar i slutet men jag har gått och grubblat på det hela dagen och det tog jättelänge innan jag fattade det. Undrar om jag var knäpp, om boken var konstigt skriven eller både och. Av nån anledning tror jag mest på det första.
Efter noggranna utredningar tror jag alltså nu att den är uppbyggd på samma sätt som boken Min Typ Brorsa av Johanna Lindbäck, med en början på boken som egentligen är den sista händelsen och beskriven både i början och i slutet men på olika sätt. Väldigt förrvirrande. För en hjärna med gällande vissa saker begränsningar krävdes det ganska mycket för att fatta det.
Nä nu ska jag först gå och lägga mig och sen göra lite efterforskningar om boken på internet. Nej vänta! Tvärtom förstås.

Kommentarer
Postat av: Alma

Hm...låter som en...tja,märklig bok...

2011-11-26 @ 09:25:51
URL: http://muffler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0