Det gick som det gick

Vi vann inte. Vi förlorade skulle man kunna säga. 5-13. Men vi spelade ganska bra. I första halvlek kan man väl inte påstå att det gick så jättebra. Ingen vågade skjuta och samma motståndare gjorde mål efter mål från samma kant (iofs fortsatte hon med det efter halvlek också). Det var 1-4 i halvlek. Men sen våga vi skjuta och rörde på fötterna lite. Men vi vann ändå inte. Fast jag trodde nog inte att vi skulle göra det heller. Vi är inte direkt bäst i serien. Näst sämst om nån ville veta. Resultatmässigt. Annars är vi förstås bäst på alla sätt.

Jag borde städa rummet. Och fixa vad jag behöver med mig till stallet imorgon. Jag far nämligen dit direkt från skolan. Dessutom borde jag göra nåt åt den där bokrecensionen. Men istället går jag väl och spelar piano.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0