Tänk om vi alltid skulle ha fyratimmarsdagar...

Och bara en timme finska i sträck. Livet skulle vara bättre då. Vi började nio och slutade ett idag. Lärarna skulle skriva verksamhetsberättelse eller något motsvarande. Exakt vad spelar ingen roll. Poängen var att vi slutade tidigare.
Annars hände det som vanligt inget speciellt.

Jag har äntligen fått upp korken på mitt svarta nagellack och ska göra nyckelpigor på mina naglar. Ska försöka göra nyckelpigor på mina naglar snarare. Om man nu ska vara exakt.

Gissa vad jag lyssnar på? Jag tror ni gissade rätt. Utan Veronica Maggio skulle livet vara bra mycket sämre. Fast egentligen vet jag inte varför jag är så besatt av henne. Säkert är bra mycket bättre egentligen. Men Veronica Maggio är nog bäst just nu. Fast så där överlag är Säkert bäst. Alldeles överlägset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0