Shoppingens resultat

Jag fick en klänning, ett par leggings och en skarf till släktträffen och skolavslutningen.

Snygga tycker jag men man vet aldrig vad ni tycker. Smaken är som baken, delad. Haha... Jag har väl sagt att det är mitt favorittalesätt? Det är det i alla fall och det märks nog för jag använder det ganska mycket...
Dessutom, två toppar från H&M, fyra par strumpor från gina tricot (de var så snygga, jag bara måste ha dem...) och ett par seglingshandskar (som mamma inte tyckte att jag skulle ha med i bild för att de inte passade men jag satte dem ändå) från Clas Ohlson (modemeckat :DDDD).
Och nu ska ni säga, "Gud Ellen! Vad snygga kläder!". Skämt. Hoppas ni förstod det. Fast ni kanske inte gjorde men nu vet ni.
Det känns lite fånigt så här att sitta och blogga om allt man har shoppat för snyggt, men. Jag är väl lite fånig.
IKVÄLL ÄR DET TALANGKVÄLL PÅ SKOLAN OCH JAG KOMMER SKÄMMA UT MIG OCH HELA MIN KLASS!!
Men annars är allt bra.

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag kommer också att skämma ut mig sen när jag failar med ljusen eller sätter fel musik...

2011-05-12 @ 15:07:05
Postat av: mormor

Snygga kläder, allt klär en skönhet. Snyggt med er rosa-period!

2011-05-12 @ 16:49:11
Postat av: Rose

fint ellen x). jaa, sjukt snygga kläder! hihi! men du skämde inte ut oss, fast lite. du sa wilma istället för sara, men det var (nästan) inte så crises crises. men nu vill jag läsa goodbajjs

2011-05-12 @ 20:10:46
Postat av: farmor

kläderna ser väldigt trevliga och sommarfräscha ut !! är det leggingsarna som har jprdgubbasfigurer ??? vad gör man på en talangkväll i skolan ??

2011-05-13 @ 11:59:44
Postat av: farmor

det blev lite fel : jordgubbsfigurer skulle ddet ju stå

2011-05-13 @ 12:02:55
Postat av: Wilma

SNYGGA!!!!

2011-05-13 @ 15:33:08
URL: http://wam.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0