Segling

Alltså, jag är tillbaka vid det här stadiet att jag borde gå i rubrikpåhittningskurs. Men som ni kanske förstod av rubriken så har jag haft seglingar idag. Det gick bra. Ganska bra. Det kom nån ny kille som började skrika att båten är dum för att han var sämre än oss andra. Det hörde nog inte egentligen till ämnet nu. Eller det kanske det gjorde? Jag måste gå och lägga mig nu tror jag för annars kommer jag att dö av trötthet under det närmaste dygnet. Dessutom har jag finska prov på onsdag och jag kommer få typ underkänt i det. Om inte jag pluggar. Jag ska göra det imorgon. På riktigt. Tror jag. Kanske.
NEJ ELLEN! DU MÅSTE PLUGGA IMORGON GENAST EFTER SKOLAN!!

Alltså typ hrmmm... Jag ska.

Det där blev konstigt. Bry er inte, jag sa ju det jag är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0