Min bok heter samma sak som en av världens bästa artisters sångs textrad

Jepp, intresseklubben antecknar febrilt och jag tror jag slog personligt rekord i lång rubrik.

Låten går så här:


Petters cover. Eller vad det nu heter.



Och så självaste boken.


Det här var ytterligare ett av mina supertråkiga inlägg, men vadå? Det är fredag, jag har en lång (inte längre än vanligt) och jobbig (inte det heller) skolvecka bakom mig och orkar inte anstränga mig med mer filosofier. Och dessutom gillar jag att lägga in filmer nu när jag äntligen har börjat lyckas med det. Men strunta i dem, det är inte så att ni måste se dem bara för att jag kommer ha förhör på vad ni tyckte om dem i skolan och ni måste se dem för annars blir det svårt att komma på rätt sorts lögner om hur bra de var men "det var nog inte min sorts musik".

Det där lät som en patetisk ungdomsbok om en deprimerad tjej. Jag är inte deprimerad, inte alls, jag är trött. Ibland är det kul att skriva lite konstigt...

Kommentarer
Postat av: Wilma

Jag orkar inte lyssna på dem :)

2011-05-27 @ 15:47:00
URL: http://wam.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0