Jag kommer inte bli känd som en idiot i hela skolan iaf

Det är alltid positivt. Tycker jag i alla fall. Man vet ju aldrig vad ni tycker. Men av någon anledning har jag en känsla av att de flesta av er är av samma åsikt.
Jag skrev ju ett historia prov idag och det gick ganska bra. Jag fick inte underkänt i det heller men jag tror inte jag fick alla rätt. Men jag fyllde i allt och skrev inte en enda Kalle Anka. Nu tror ni förstås att jag är världens största korkskalle som ens tänker på att skriva Kalle Anka i ett prov men jag kan berätta, min kompis gjorde det en gång.
Hon skrev ett tyska förhör och kom inte på något svar på en fråga. Då frågade hon vår lärare om hon fick lämna in det tomt men hon svarade att hon nog måste skriva nånting, annars blev det ju säkert inte rätt.
-Vadå? sa min kompis.
-Skriv fast Kalle Anka, vad som helst så länge det inte är tomt.
Och så skrev hon Pelle Svanslös. Jag tycker det är ganska komiskt men jag berättade det nog inte så bra nu. Det blev onödigt många och. Men ni är väl vana vid det här laget...
Smile! Jag tyckte det behövdes en liten bild och Pelle Svanslös var ju ett utmärkt alternativ...
Bilden hittade jag på internet.

Kommentarer
Postat av: Kim

Hade inte märkt detta inlägg. iaf. Jag ÄR redan känd som en idiot i skolan. (om inte så har man missförstått mig.)

2011-05-25 @ 20:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0