"Inte särskilt idylliskt"

Nu blev du allt nöjd mamma, när jag citerade dig på min blogg. Det var på Kalvholmen. En oidyllisk ö men ändå relativt mysigt. Det var för kanske en timme sedan. Här borde jag berätta vad för sorts ö Kalvholmen är, men jag vet inte riktigt. Oidyllisk kanske? En ö med en massa gamla oljecisterner (stavning?). Men jag gillar den. Nån gång när jag blir arg på resten av världen kan jag rymma dit och bo i nån övergiven sommarstuga eller en gammal ruin. Så nu vet ni var ni ska leta. =)

Har varit hos Wilma på landet och som vanligt fnissat 24/7. Lördagens stafettkarneval gick inte så bra. Men det är historia redan. Det känns som så länge sedan. Men jag kanske måste kolla våra resultat mera exakt.

Vill ni veta något överraskande? Jag lyssnar på Veronica Maggios senaste skiva....


Kommentarer
Postat av: farmor

Har suttit och sett på stafettkarnevalstämningar.Såg en skymt av Degeröskolans hejarklack.

Tur att vi nu fick veta var vi skall leta efter dej om du bestämt dej för att smita iväg på en stund.

2011-05-24 @ 20:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0