I´m back

På bloggen alltså. Jag pluggade så aktivt på finska igår. Det är därför. Men det kommer nog ändå inte gå särskilt bra i det där provet. Fast så får man inte tänka, men jag kan inte låta bli. Imorgon har jag hissa prov så det sitter jag och pluggar på nu. På fredag har jag geografiprov. Två stycken.
Nu sitter jag här och berättar hur synd det är om mig. Tänk att jag alltid hamnar på den banan.
Jag är snuvigare än någonsin (ja, inte skall man nu byta bana i onödan). Typiskt. Idag är min lediga dag. egentligen inte men det är ingen scout så vi ska och "shoppa" med mamma. Kläder till släktträffen. Jag har städat min garderob och insett att jag inte har särskilt mycket kläder. Ganska jättelite egentligen, jämfört med allt jag hade där innan.
Nu blev det så där utan radbyte igen. I´m sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0