Hemma efter en dag

Jag tänkte skriva hemma efter en lång dag, men eftersom dagen inte har varit särskilt lång så kan jag ju inte skriva så. Så det blev lite konstig rubrik.
Jag fick nog inte underkänt i finska provet jag skrev idag. Så kändes det. Jag svarade på allt. Men vad är Mariehamn på finska? Nån som vet? För jag var inte säker och jag tänker inte låta hela världen se mina pinsamma misstag. Okej, alla inser väl att jag lyckas med det mesta konstigt men jag behöver ju inte skylta med exakt vad. Eller så borde jag. Men jag tänker inte. Oavsett om jag borde eller inte.
Nu tror jag att jag ska lägga ner det här svammlet och gå och plugga på historia. Har prov på det imorgon. Hjälp...

Kommentarer
Postat av: Ellen

Alltså ursäkta mig, jag har lyckats med det där att få radbytena att försvinna. Jag sätter dem överallt så där duktigt och sen är de otacksamma och försvinner. Aja baja!

2011-05-11 @ 14:40:10
URL: http://iamellen.blogg.se/
Postat av: farmor

lycka till i historia-orovet, och i finskan har jag på känn att det som vanligt gick utmärkt bra.

2011-05-11 @ 20:27:17
Postat av: roseeey

alltså elleeen, jag hade lite problem med uleåborg och björneborg. och jag vet ungefär hur mariehamn låter på finska men, jag har nog säkert skrivit det fel xDD

2011-05-12 @ 20:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0