Här sitter man och slösurfar

och plötsligt hittar man Veronica Maggios hemsida. Inte för att den verkar särskilt bra men man måste väl leva upp till sin roll som den som alltid hittar konstiga hemsidor hon tipsar alla andra om. Så nu vet ni.

Och när jag nu ändå håller på kan jag ju er adressen till Säkerts blogg. Inte för att någon av er kommer kolla den och ni behöver inte göra det heller och egentligen vet ingen av er vem Säkert är (förutom Beckis då, vars mamma pappa har skolat till Säkert-fan...) och är helt ointresserade. Men jag bryr mig inte. Här kommer i alla fall en av Säkerts bästa låtar (enligt mig).



Och av lycka för att jag lyckades lägga in en film lägger jag också in en av Veronica Maggios bästa låtar (också den enligt mig).



Fast egentligen anser jag att båda dessa artisters alla låtar är bra. Men det här var bara ett smakprov.

(Och jag känner mig så stolt så jag snart spricker av att jag klarade det här med film på första försöket)

Kommentarer
Postat av: Alma

Du verkar gilla Veronika Maggio.

Vi sjöng med henne på våran vårkonsert för inte alls länge sen!



ps.detta är en jättebra blogg.ds

2011-05-25 @ 17:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0