Efter att ha surfat på resultat från stafettkarnevalen 2010

har jag insett att de från vår skola var ganska bra förra året.... Det blir nog svårt att slå dem. De var tjugonde i 600+600+400m flickor, som jag springer i år (första sträckan) och blev tolfte i försöken i 5x80m flickor, kom till semifinal och kom sjuttonde där. Jag ska springa det också. Jag inser att vi inte kommer att klara oss så bra. Inte ens nära. Visserligen kom vi trea i stafetttävlingarna men om man inte är Brändö eller Blomängen så gäller regeln, ju längre bort man kommer ifrån, desto snabbare springer man. Och vi kommer inte särskilt långt ifrån och vi är varken Brändö eller Blomängen. Så hoppet är ute. Nej, men det går nog inte så bra tror jag, eller egentligen tror jag ju att vi vinner =)! Innerst inne i min allra, allra, allra positivaste, orealistiska del av kroppen tror jag att vi vinner. Den delen ska jag komma med till tävlingarna och se till att det blir så om jag fast ska springa snabbare än Usain Bolt för att det ska bli så.





Men den lilla realisten inne i mig säger att det inte blir så. Men man måste tro för att vinna och man behöver inte lyssna på riktigt alla, riktigt alltid...


Kommentarer
Postat av: Kim

Om jag blir sjuk tänker jag ringa Usain Bolt.

2011-05-15 @ 15:45:43
Postat av: Ellen

Nehe, det är faktiskt jag som ska ringa honom.

2011-05-15 @ 17:44:23
URL: http://iamellen.blogg.se/
Postat av: Kim

Han får inte springa i flickornas

2011-05-16 @ 13:01:36
Postat av: Ellen

Jag klär ut honom till en flicka. Jag har en fin rosa-orange peruk som han kan få låna.

2011-05-16 @ 19:58:31
URL: http://iamellen.blogg.se/
Postat av: roseyy

det är bra ellen :DD

2011-05-17 @ 18:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0