Det snöade!!

På riktigt, vi var på väg hem med båten och så började det snöa! Mycket dåligt.
Annars en rätt sympatisk dag med engångsgrill i brunnsparken. Det var mindre folk än vanligt så det var lite sorgligt. Det blåste lite väl mycket på vägen dit, vissa stunder i alla fall men på vägen hit docg det ut helt i början. Och så kom det tillbaka, tillsammans med lite snö.
I och med att det har varit lite blåsigt och regnat lite på eftermiddagen så har det också varit jättefina molnformationer. Tyvärr så har jag inga bilder på det. Jag har några bilder på annat men jag tror att jag har glömt min kamera på båten. Det optimala stället för en kamera. Inte. Ganska typisk Ellen-sak...

Kommentarer
Postat av: Alma

Snö! Stackars dig...

2011-05-02 @ 20:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0