Alla mina böcker

(Om ni undrar varför jag valde en så konstig rubrik, en av Veronica Maggios låtar heter Alla mina låtar, därav min underliga rubrik)

Jag lyckades läsa tre hela böcker igår. Jag tror att det är personligt skoldagsrekord faktiskt. De var dessutom ganska långa, en typ 191 sidor (typ...), en 250 sidor och en 160 (eller 119, eller nåt sånt, över hundra iaf). Så tillsammans blir det ungefär 560 sidor. Och då var jag ändå i skolan. Fast man kan väl påstå om man vill att jag läste ganska mycket i skolan.

Jag har ju börjat på det här med bilder igen, så här såg böckerna ut:


Den första var den med typ 250 sidor, den andra 191 och den sista drygt hundra.
Alla var läsvärda, om ni undrar, men de är i braighetsordning. Och det är ett större steg mellan de två sista än de två första.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0