Poolparty....

Det var kul. Ganska kul i alla fall. Fast mot slutet var jag halvt död. Man är det klockan 9 om man har vaknat 5.40. Jag är det i alla fall. Men idag vaknade jag förstås också tidigt. Inte lika tidigt egntligen, först tio före sju...

Ska bli lika varmt idag som igår. Vi hade tänkt gå typ på stan eller handla och så fick vi tips om en marknad men när det är 29 grader varmt kommer marknader inte riktigt till sin rätt. Så att säga...

Nu lät det som att nån annan började vakna. Då kanske man får frukost! Nu kanske ni undrar varför det enda jag skriver om på morgnarna är frukost men det råkar vara så att det är typ det enda som kretsar i min hjärna. Frukost, frukost, frukost......

Väldigt fult ord förresten. Om man kollar på det länge.

Kommentarer
Postat av: Pappa

väldigt fult. ;-).

2011-03-14 @ 01:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0