Nu är alla delar klara

Nu är alla delar klara. Då finns det bara två problem kvar, stoppning och hur jag ska lyckas få ihop dem så att man inte behöver ha forskat om amigurumi i flera år för att förstå att det ska föreställa en sköldpadda. Fast egentligen tror jag att jag klarar av båda ganska bra.


Nu har jag dessutom drabbats av en akut amigurumisjuka och har både lånat en bok från biblioteket om amigurumi och suttit och surfat på miljoner av bloggar med gratis amigurumimönster och helst velat göra alla. Men i väntan på stoppningen tror jag att jag ska satsa på en anka. Eller en nalle. Eller lilla my. Eller virkade muffinsar. eller virkade chokladpraliner. Jag kan inte bestämma mig!!!!

Kommentarer
Postat av: mormor

Nu föstår jag. Vad intressant.Ser framemot följande skade.

2011-03-17 @ 06:36:36
Postat av: Kirsi

Olen tehnyt kolme juuri samanlaista, joka tuosta tulee. Kivan värinen kilpi.

2011-03-17 @ 08:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0