Melbourne Museum och kinarestaurang

Vi for genast på morgonen idag till melbourne museum där vi spenderade hela förmiddagen och lite där till. Efter det åkte vi till pappas jobb och åt lunch med honom och efter det Brunswick City Baths. Utomhusbassängen där vi var på julafton för sju år sedan. Slutlugen en portion pasta på en restaurang som vi förra gången inte tyckte verkade så bra. Men den förvånade kan man säga!

(Här skulle det vara en bild men det funkade inte, laddade i tio minuter)

Igår var vi på en kinarestaurang. Och inte sån där take away utan väldigt kinesiskt, enligt mig iaf. Pinnar, handduk att torka händerna i emellan osv. Det var kul. Ganska. Fastän jag inte är så förtjust i kinesiskt. Och jag klarade faktiskt att äta med pinnar! Men jag ver den som var sist klar men det spelar inte så stor roll.

(Här skulle det också ha varit en bild om inte jag skulle ha blivit mindre galen på datorn)

Nu ska jag äta "greek style yoghurt" med jordgubbssylt. Och sen gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0