Kvällsbön i högtalarna

Det kom det nyss. Inte så ofta som man annars hör det. Vi är alltså i Abu Dhabi. På flygplatsen. Albert ser på fotboll på en tvskärm och håller nu på att ta reda på vilka lag som spelar... Mamma fixar något med facebook (tror jag) och Anni skriver resedagbok. Eller nej, hon sa att hon skulle göra det men efter en närmare koll så läser hon bok och äter smörgås.

Konstaterade på vägen hit att nu ska vi ombord på sista planet och där kommer vi troligtvis att få mat nu genast. Sen blir det natt och vi ska sova. Efter det får vi troligen frukost och sedan landar vi. Då är klockan sju på kvällen i Melbourne så då ska vi sova en natt till. Skönt... Jag är jättedålig på att somna på udda tider och i flygplan.

Pappa vill ha datorn nu så jag får väl ge med mig och äta lite choklad istället.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Vads könt att höra att ni kommit er tryggt ända dit

Hoppas Abu Dabi -flygfältet sänder iväg er såsom planerat och nu är ni en erfarenhet rikare , med böner i högtalaren.

Sov gott i ert Melbournehem!!!

2011-03-08 @ 21:16:56
Postat av: Wilma

Har du inte karkkilakko

2011-03-09 @ 06:54:38
Postat av: mormor

skönt att veta att resan hittills gått bra.

2011-03-09 @ 07:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0