Koalor!

Idag har vi egentligen gjort ganska mycket.Genast på morgonen (genast och genast, först letade vi i kanske tjugo minuter efter Alberts keps som hittades i garaget) åkte vi iväg till Cape Woolamai och hajkade 8 kilometer. På den sista kilometern nere på stranden så skulle Anni och Albert förstås leka lite i stranden. I vågorna alltså. Sen kom det en ganska stor våg som kom högt upp på starnden och de förstod att springa lite uppåt. Men vågen kom snabbare än de hade tänkt sig och han sprang baklänges och föll förstås på rumpan rakt i vattnet. Och så hade han ju förstås med sig extra byxor men eftersom det förekom en liten diskussion om vad som skulle få vara med i väskan eller inte så låg de förstås i bilen.

På samma strand pågick VM i kneeboard. Ett nytt fenomen för mig. Och typ lika mycket puplik som på mina handismatcher. Men vi kollade ett tag och det var väl ganska intressant. Observera ganska.

Det kanske mest intressanta (söta iaf) var när vi var på "koala conservation center". Där fanns en massa koalor i träden. Eller i några träd som var inringade så att de inte skulle smita. Men det var ganska svårt att ta bild på dem men jag är ju ändå säkert den blogg i världen med sämst bildkvalité så ni får en bild ändå.


Koala.
Nu ska jag gå och lägga mig. Tror jag. Jag kanske surfar vidare lite först. Fast jag inte får.

Kommentarer
Postat av: mormor

Vårldens sötaste koala i alla fall.Vi är glada att ni har såååååå intressant.

2011-03-26 @ 11:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0