Jajamen, då var den klar då

Nu har jag lyckats få min sköldpadda klar. Anni tycker att den ser död ut och om man tittar på den nära underifrån så ser den ganska katastrofal ut. Och under processen har jag lyckats inse att jag inte tycker om att stoppa och sy ihop amigurumis m.m. Men annars är den fin och jag har redan en till på gång. Det blir en fisk. Som är väldigt färggrann. Rosaröd, ljusgul och ljuslila... Men den ser redan ut som en fisk. Till skillnad från sköldpaddan.


Sköldpaddan har klättrat upp i limeträdet


Sköldpaddan doftar på en blomma


Och så en sista bild på sköldpaddan med en nerfallen blomma

Bilderna var tagna med mammas kamera. Men nu ska jag fortsätta med fisken.

Kommentarer
Postat av: farmor

Vilken fin sköldpadda !!! gratulerar till också den talangen.

Kanske man kan få önska sej en amiguru till födelsedagen.

2011-03-18 @ 15:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0