Jag kan t o m röra på huvudet!!

Jag är hur frisk som helst! Jag kan till och med röra på huvudet! Och jag har inte feber mera! Och jag har redan gjort ett kapitel matte idag och ett kapitel finska! Men annars har det inte hänt nåt kul. Jo, Anni sprang omkring här och sjöng ganska ljudligt på låtsasarabiska så det var väl ganska underhållande. Ett tag. Nu måste jag nog göra nåt med den här datorn så att den får nåt att tänka på. Den är på 2% av sin maxfart. Fast det är inte fart. Det är typ aktivitet. Eller hur hårt den jobbar. Eller nåt.

Men det är lite sorgligt för jag får inte gå ut i dag heller. Dessutom så REGNAR det!!! Det borde det inte få göra.

Nu minns jag vad det var jag hade tänkt skriva om. Här hade vi tänkt vara om inte vi var så sjuka och det inte var så dåligt väder...



Själva "Camp arean" är alltså där var det är vatten nu.
Så jag tror att det är bra att vi inte for dit. Det har nämligen regnat typ 370 mm på ett dygn. Coolt... Och alla människor har måsta bli utflugna därifrån med helikopter. Så om vi skulle ha varit där skulle det ha varit något väldigt bra att blogga om. Men det kanske inte skulle ha varit värt det. Fast att åka helikopter skulle ändå vara coolt. Men man kanske kan göra dte nån annan gång.

Men det är inte bara dåligt faktiskt att det regnar här nu. Jag skulle vilja gå ut nu när det verkligen regnar för det var så länge sen som det kom ofruset regn där hemma. Så jag har inte känt på regn sen typ Oktober förra året. Och det är verkligen sorgligt. Och jag vet att man inte skriver månader med stor bokstav i början men jag orkar inte ändra det. Och jag vet också att man inte skriver en mening som börjar med och. Eller, helst skriver man inte en mening som börjar med och. Men den regeln följer jag inte. Inte den om att man inte ska börja med men heller...

Kommentarer
Postat av: Lena

hejsan! bra att du har blivit frisk nu !

Vilken tur att ni inte åkte på utflykten , helikopteråkning är ju säkert skoj men kanske hellre i något annat sammanhang:)

sköt om dej!

2011-03-24 @ 15:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0