Jag har vart vaken i två och en halv timme...

...och klockan är sju. Lite över. Men iaf. Men jag har faktiskt legat i sängen hela tiden. Med lampan släckt. förutom nån gång kring klockan sex som jag läste 23 sidor till historia provet. För jag har inte haft det ännu... Men jag har inte riktigt hunnit så att säga. Min plan är att jag ska ha det imorgon (fredag). Fast vi får se vad läraren (mamma) säger. Och rektorn (pappa kallar sig för det nu när vi har skola hemma)! Men jag har en känsla att det nog kommer gå igenom.

Här finns ett långt skrivbord. Snarare två bredvid varandra egentligen och där sitter nu mamma och jag som är de enda vakna bakom en varsin datorskärm... Det är det som är den "moderna generationen" eller vad det nu kallas. Alla andra sover alltså. Det är ett under hur de klarar av att sova så här länge.

Förresten! På flyget så jag filmen Tangled (typ Trassel på svenska tror jag) och den var verkligen värd att se. Sen började jag på tre andra filmer också men gav upp efter typ fem minuter. Inte för att det var nåt fel på själva filmen utan för att jag inte orkade sitta och se på något. Typ.

Nu måste jag försöka lura till mig lite frukost. Fast det kan nog bli svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0