Jag har inte sovit så här länge på flera år!

Tror jag. Men jag sov iaf typ 11 och en halv timme. Om man inte räknar med mitt lilla stopp på toaletten klockan 4. Men det gör man inte. Nu måste jag väcka resten av familjen. Jag vill ha frukost!! Vilken överraskning...

Jag ska fortsätta mitt skolarbete idag. Dagens höjdpunkt blir att gå till "centrum" (världens pyttellilligaste, ungefär som ostari) och köpa en gradskiva. Eller kanske inte höjdpunkt. Vi hittar säkert på nåt annat kul. Vet bara inte riktigt vad det var vi hade planerat. Kanske att gå till parken. Varje gång vi kommer utomlands blir vi alla (barn) ungefär tre år barnsligare och måste nödvändigtvis leka i varevigaste park man kan hitta... Detta gäller främst Anni... Men jag ska nog inte skylla ifrån mig. Leker nog själv också ganska glatt...

Nu ska jag i alla fall väcka de andra. Eller gå upp och se att de sover och sen inte väcka dem för att jag tycker att de borde få sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0