Jag har inte ens drömt nåt kul!

Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om nu. Fast jag hittade en bild på en av mormors blommor bland mina foton i iphoto som jag lekte lite med. Så den får ni nu också se. Oavsett ni vill eller inte.

Som ni märker har jag hittat redigeringsfunktionen. Eller, jag visste att den fanns och har använt den med farmor men jag har inte gjort nåt åt mina egna bilder i den. Jag tror jag ska börja med det för jag är så dålig på att ta raka bilder så dem kan jag alltid räta upp INNAN jag lägger ut dem. Tidigare har jag ju lagt ut dem sneda och kanske om jag har haft tid, rätat upp dem efteråt. Men det ska det bli ändring på!! Kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0