Framme!

Nu är vi framme här och har fått huset introducerat för oss. Det är pappas arbetskompis hus som vi får hyra. De bor nån annanstans. Jag har inte riktigt nån koll på nånting just nu och fram för allt inte klockan. Eller jag ser ju att den är 21.10 här och lyckas förmå mina geniknölar att komma fram till att klockan säkert är 11 i Finland nu. Ni äter säkert lunch i skolan!

Vixan skulle älska det här. Allt heter Victoria. Eller allt och allt. Den del av landet vi befinner oss i och så finns det dessutom en stor marknad inne i stan som heter Victoria´s Market (Victorias marknad).

Jag är jättepigg men det är ju kväll här så jag måste gå och lägga mig. Snart. Först måste jag äta något för att inte bryta ihop.

Alla väskor kom fram. Och jag lyckades sova kanske sex timmar på flyget. Helt okej. God natt/dag!

Kommentarer
Postat av: Wilma

Det kan vara ganska svårt att somna klockan 11 på dagen. Du kanske sover när jag skriver det här eller int men klockan är här 14:40

2011-03-09 @ 13:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0