Fortfarande sjuk...

Jag är fortfarande sjuk. Men imorse hade jag bara 37.9 så det var ju positivt. Även om det är onödigt mycket enligt mig. Men idag kan jag röra mig, jag har till och med orkat bädda sängen och städa ett bord. så imorgon tänker jag vara feberfri. Punkt.
Och idag skulle jag kanske lyckas få min elefant klar. Jag har bara benen kvar. Men de är fyra stycken (konstigt om de inte skulle vara) så det lär ta ett tag. Fast jag kanske måste läsa klart min bok; en prinsessas dagbok, sjätte delen, på engelska. Men jag har läst den tidigare. Men om ni tänker dissa nu så minns jag faktiskt inte exakt vad som händer. Faktiskt.

Men nu ska jag göra nåt annat jätteviktigt.

Kommentarer
Postat av: mormor

Bra att du mår bättre.Nyfiken på det jätteviktiga........Jag ska nu gå ut och halka med Raska flickorna i snön.

2011-03-23 @ 07:46:21
Postat av: Wilma

Vad skall du göra för jätteviktigt?? Snälla svara ens på mejlen.... :(

2011-03-23 @ 15:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0