En väldigt sandig strand

Vi kom nyss hem från stranden. Allt är sandigt. Men det är nog egentligen enda nackdelen med att vara på stranden. Det var superskönt i vattnet. Det är lika varmt här som igår. Nu ska vi äta nåt och klockan fyra ska vi uppenbara oss på "poolparty" hos en av pappas arbetskompisar (jag vet, mycket snack om dem nu men de är typ de enda vi känner här, jag bjöd dem på mitt femårskalas, vi bodde ju här då också.).

Maten verkar vara klar så jag tror jag måste gå. Fast först ska ni få en bild! Som mamma tagit...

Kommentarer
Postat av: Raketen

Här är lika sandigt som där är snöigt.

Skall ut och skida på isen, så hoppas att det inte blir något dopp i havet för vår del.

2011-03-12 @ 08:43:46
Postat av: farmor

Oj vad glad jag är för att ni får njuta av allt det du berättar om.

Vi skall ut o skida på isen i solsken och -4 , hellre skulle jag ha sand på hela mej om jag fick välja.

2011-03-12 @ 09:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0