Det händer inget bloggbart här!!

Vi gjorde typ inget som det gick att blogga om igår!! Eller jo, pappa skruvade isär min kamera. Och den funkar inte. Vi ska typ köpa en ny. Efter att pappa googlade på det igår kväll kom han typ fram till att det var nån slags typfel eller nåt liknande. Så det blir nog inte en likadan. Vilket är synd.
Idag ska vi typ till bibban. Och så ska vi skriva våra Australienprojekt. Och så måste jag rätta min finska dagbok. Pappa (rektorn) hade kvarsittning med oss igår kväll för Albert var fem dagar efter i sin dagbok. Eller nåt liknande. Så vi alla tvingades skriva i våra dagböcker. Dessutom så har pappa infört en regel att man inte får vara på internet innan frukost om man inte har sprungit två varv runt cricketplan först. Jag har ätit frukost. Cricketplaner är nämligen ganska stora. Speciellt på morgnarna.

Kommentarer
Postat av: farmor

Jaa jaa !! jag läste dagens blogg leende, pappa-rektorn har kommit med ideer som kanske inte är så dumma, utifall cricketplanens sträcka inte är alltför lång.Läxor och regler att bra att följa oberoende om man är i Melbourne eller på Degerö.

2011-03-31 @ 08:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0