Det blev bacon och ägg!

Vi åt rostat bröd med bacon och ägg till kvällsmål. Väldigt gott faktiskt!
Jag har inte haft så mycket att blogga om idag, vi har inte gjort typ nånting. Förutom att jag har spelat in när Albert har spelat in en musikvideo med Anni. Men mamma är typ förkyld eller något, därför har vi inte varit på något av våra vanliga "äventyr". Men jag har börjat virka på min amigurumi som jag har i handarbetesläxa och har gjort typ två av fem delar eller något liknande. Så det kommer nog att bli något. Till skillnad från alla andra amigurumin jag virkar, kommer till halva, tappar inspirationen, sprättar upp. Om ni är riktigt snälla och beter er någorlunda fram till dess att den är klar kanske ni kan få se en bild.

Dessutom har jag skrivit rent hela mitt hissaprojekt och insett att jag behöver ungefär hundra gånger mer fakta (okej då, drygt en halv sida) än jag redan har så jag får väl börja forska på nytt. Fast det hade jag nästan räknat med.

Nu kommer pappa hem och jag ska gå och lägga mig. Jag vet, ganska tidigt men stiger man upp halv sju varje morgon så måste man gå och lägga sig.

Kommentarer
Postat av: farmor

väntar med spännig på amigurubilden, och med stor förväntan i övrigt på alla er händelserika berättelser.Tyvärr blir det paus med det nu då vi far till ett hus utan cyberrymdskoppling.

Sköt väl om mamma Leena och lycka till med hissaprojektet.

Klok inställning till livets viktigaste : sömn o mat

2011-03-16 @ 14:20:36
Postat av: mormor

Snälla Ellen förklara lite ditt nya handarbete! Inspirera mej.Annars blir det bara sockor och lapptäcken.

Tänk att min vita Saint Paulia ser så vacker ut på ditt foto.

Vad handlar ditt hissa projekt om?

2011-03-16 @ 17:33:54
Postat av: Kirsi

Minäkin haluaisin nähdä Amigurimisi valmiina. Olen itse niitä tehnyt tässä viimeaikoina aika monta. Kivaa puuhaa.

2011-03-16 @ 21:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0