Då var det min tur att vara sjuk

Jepp, nu är jag också sjuk. Inte särskilt kul kan jag tala om. Efter att har ätit febernedsättande så är jag fortfarande uppe på 38.3. Ni vill inte veta vad jag har haft som högst, 39.8. Men jag brukar vara halvdöd i ungefär 1-2 dygn och sen är jag hur frisk som helst igen. Så jag hoppas på att jag följer gamla mönster. Som ni säkert kan ana har jag inte gjort så mycket. Steg upp klockkan tio och åt frukost, gick och la mig igen sov typ till ett, åt lite ris och  vindruvor, såg på film i två timmar. Och sen blev det nu. Och jag har fortfarande pyjamas på.

Kommentarer
Postat av: mormor

Försök nu bara vila.Vi hoppas innerligen att du snart står på dina ben igen. Kramar

2011-03-21 @ 11:03:42
Postat av: Raketen

Kämpa på.

Du missar väl inte något viktigt prov i skolan?

2011-03-21 @ 21:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0