Att skapa design är avancerat, men fisken är iaf klar

Jepp, att skapa design är ganska avancerat. Under processen så såg den ganska hemsk ut så nu har jag återgått till mitt ursprungliga tema. Men jag SKA få det ändrat. Jag måste få det gjort!

Min amigurumifisk blev klar så nu är det bara att leta efter ett nytt fint mönster att virka. Fisken påminner lite om ett flygplan eftersom jag inte är så bra på det där med sidofenor men den ser iaf inte död ut. Det är alltid positivt, att den lever. Att ta fina bilder av fisken kan jag garantera att är mycket svårare än av en sköldpadda. Jag fick fundera lite, det vra inte lika självklart att sätta den här som jag gjorde som det var med sköldpaddan.


Flygplansfisken granskar sig själv i spegeln.

Kommentarer
Postat av: farmor

Den blev väldigt söt , tryggt med vattenkänning !!

2011-03-18 @ 15:52:45
Postat av: Alma

2011-03-19 @ 16:38:55
Postat av: Alma

Söt fisk!

2011-03-19 @ 16:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0